Är arg…

Gårdagen fortsatte i mer eller mindre samma anda.
Skulle inhandla lagerblad men som självklart var slut i affären och sedan fylla på mitt accesskort.
I och med att den där apparaten man fyller på kortet var trasig i högdalen och det inte går att fylla på kortet på något annat vis tog jag tunnelbanan till bandhagen istället. Tror ni inte på fullaste allvar att den också var sönder?
HUR KAN SL INTE PLANERA BÄTTRE? Går grejerna sönder och det inte finns annat sätt i närheten att ladda kortet med får dem väl snabbast möjliga åka ut och fixa den!?
Jag ledsnade ganska snabbt på tanken att behöva åka vidare till nästa hållplats så jag gick och köpte mig en remsa istället. Billigt och bra, not!
Förutom att deras nya system inte fungerar så har jag även blivit tvungen att ta en tidigare buss på morgonen pågrund av att min vanliga avgång ALLTID är sen.

SL SKÄRP ER!

0 kommentarer Lägg till din
  1. Men fy vad störande! Ringde du och klagade? För det kanske inte ens visste om det om det inte var någon som hade ringt menar jag… Själv ringer jag ofta och klagar på saker och det brukar fungera bra! 🙂 Sist var det om plogningen och dagen därpå var hela skebokvarsnvägen plogad 😀 Jag överdrev lite och sa att man inte kommer fram med barn i rullstol. Men inte visste dem vart jag jobbar med barn någonstans? 😀
    Är det billigare med acess? Annars hade du kunnat köpa ett vanligt månadskort?
    Väntar fortfarande sms från dig om när vi ska ses 😉 Puss och kram!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *